Betaling

Du kan betale med følgende kort hos bydreams.dk
Visa Dankort
Visa Udland
MasterCard Danmark
MasterCard Udland
JBC Card
Visa Electron

Alle betaling forgår igennem en sikker SSL linje, som sikre dig imod misbrug af dine kortoplysninger. Vi benytter PBS til versificering af dit kort og ePay til at stå for den sikre linje imellem dig som bruger og PBS (du kan læse meget mere på PBS.dk og ePay.dk). Alle priser på bydreams.dk er inkl. moms og afgifter.

---------------------------------------------------------------

Sikkerhed

bydreams.dk gemmer ingen kort oplysninger, som du har tastet ind ved et køb hos os. Vi har ikke mulighed for, at trække flere penge end dem du har købt for. Vi kan kun trække mindre og vi kan kun trække beløbet en enkel gang. Du er altid sikret ved at handle hos bydreams, da vi benytter SSL linjer til alt betaling.

---------------------------------------------------------------

Personlige oplysninger

For at handle hos bydreams, skal du indtaste nogle oplysninger om dig selv. Du skal taste dit fornavn, efternavn, adresse, by, postnummer, e-mail og telefon nummer. Disse data beholder vi i 3 år før de slettes fra vores database, ingen af disse oplysninger bliver sendt videre, til nogle andre parter. Hvis du er i tvivl omkring hvilket oplysninger bydreams har om dig, kan du altid kontakte os på hej@bydreams.dk og hører hvilket data vi har på dig. Ingen følsomme oplysninger som CPR, kort nummer m.m. bliver gemt hos bydreams.

---------------------------------------------------------------

Cookies

Vi benytter os af cookies. Cookies er et lille stykke kode, som bliver lagt på computeren. Den kode gør at vores server (her hvor hjemmesiden ligger) kan genkende dig og din computer. Du kan altid bede din browser om at give dig besked, om hvilket cookies der bliver lagt på din maskine, og du kan til en vær tid sige at cookies ikke er tilladt.

---------------------------------------------------------------

Reklamation

Hos bydreas.dk sælger vi kun kvalitets produkter fra kvalitets producenter. Men som med alt andet kan der være fejl på disse produkter. Hvis du skulle være ude for, at der er fejl på et produkt du har købt hos bydreams.dk vil vi prøve at afhjælpe reklamation så godt vi kan. Som forbruger har i altid 2 års reklamationsret iflg. lovgivingen, hvilket betyder at du enten kan få repareret produktet, ombyttet til nyt, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af fejlen, og om reklamationen er berettiget. Det er en forudsætning for, at fejl eller mangler ikke er opstået, som følge af din fejlagtige brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Du skal være særlig opmærksom på at glimmer, perler og enkelte sæt sengetøj skal behandles med omhu under brug og vask. Vi anbefaler derfor altid, at læse vaskeanvisningen på produktet nøje før vask.

Du skal kontakte bydreams om reklamationen indenfor rimelig tid fra du har konstateret den. Hvis du oplever fejl indenfor 2 måneder fra modtagelsen ser vi det som at være rettidig. Det første du skal gøre er, at kontakte os på mail, hej@bydreams.dk og fortælle os hvad fejlen er og gerne vedhæfte billeder af fejlen, samt oplyse dit ordrenummer. Du skal altid afvente vores tilbagemelding, inden eventuelle varer sendes retur.

Vi dækker rimelige fragtomkostninger i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget.

Reklamationer og returnering af vare skal sendes til: bydreams | Sundkaj 7, Elv. 4, Kld | 2150 Nordhavnen.

---------------------------------------------------------------

Returnering af vare

bydreams.dk yder 30 dages fuld returret fra den dag du modtager din pakke.

For at gøre fortrydelsesretten gældende, skal du tydeligt give os besked herom senest på dag 30 efter modtagelsen. Dette gøres ved at sende en mail til hej@bydreamsdk. Når vi har modtaget besked om at returneringen vil finde sted, har du 14 dage til at returnere varen til os. Det er ikke nok, at du blot nægter modtagelse af pakken, eller blot lader vær med at afhente din pakke. Når pakken sendes retur er det vigtig, at du sender varen retur i forsvarlig emballage og at du vedlægger en kopi af din følgeseddel, eller en lille note med dit ordrenummer på, så vi kan behandle din returnering. Ved manglende ordrenummer, kan pakken ikke behandles.

Hvis du benytter din fortrydelsesret og sender varen retur, er det dig som forbruger der bærer ansvaret for pakken. Går pakken i stykker under transporten eller bliver væk, er det dit ansvar. Vi anbefaler derfor, at du sender dine pakker retur som forsikret pakkepost, så du har en kvittering på, at din pakke er afsendt.

Hvis du ikke selv sender din pakke, bliver bydreams pålagt en ekstra retur-fragtomkostning. Dette beløb vil blive modregnet, når returvarenes værdi refunderes. Dette gælder både ved, modtagelse nægtet og ved uafhentet pakker, med leveringer i Danmark og udlandet. Vær opmærksom på, at pakker der kommer retur fra udlandet kan være høje i returpris.

Vi modtager ikke returpakker sendt med efterkrav, eller hvis de ikke er sendt med omdeling til rette adresse. Du skal være opmærksom på, at hvis du vælger at sende din pakke retur som brev, skal pakken kunne komme i en almindelig postkasse, ellers sender postnord pakken retur til dig.

Når vi har modtaget varen og vi har godkendt returneringen, vil vi hurtigst muligt refundere beløbet til det kreditkort, der blev benyttet ved handlen. Returpakker behandles inden for 1-7 hverdage, ved travlhed kan der gå op til 14 dage. Hvis returneringen ikke overholder returbetingelserne, vil du modtage et tilgodebevis på det pågældende beløb. Pakker modtaget 14 dage efter tilkendegivelsen af returnering, vil blive fratrukket 25% af varensværdi, dog minimum 50 kr.

Du skal selv afholde alle de omkostninger, der må være ved at sende varen retur.

Din pligt:

Du har som kunde pligt til, at returnere varen i væsentlig samme stand og mængde, som ved modtagelsen.
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis refunderet dine penge. I tilfælde af værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købet.

Ombytning:

Ønsker du at ombytte en varer du har købt hos bydreams.dk, skal du gå ind på shoppen og bestille den varer du istedet ønsker. Dette sikre at din nye vare leveres hurtigst muligt og at din kvittering matcher dit køb. Køber står selv for returfragten. Husk at vedlægge en kopi af din følgeseddel, eller en lille note med dit ordrenummer på, så vi kan behandle din returnering. Ved manglende ordrenummer, kan pakken ikke behandles. Køb en returlabel her.

Klage:

Ved klage kan du rette henvendelse til hej@bydreams.dk eller hos Forbrugerklagenævnet

Returneringen skal sendes til:
bydreams | Sundkaj 7, Elv. 4, Kld | 2100 København Ø

Det er ikke muligt at returnere eller ombytte pakker, personligt på adressen.


---------------------------------------------------------------


Rabatkoder, tilbud og Kampagner

Rabatkoder kan både være lavet af bydreams eller komme fra en ekstern samarbejdspartner. Har du problemer med at få en rabatkode til at virke, kan det skyldes at det valgte brand er ekskluderet fra koden, så start med at undersøge, om det pågældende tilbud stadig er aktuelt, og om det pågældende produkt er en del af tilbudet eller kampagnen. Desuden kan man IKKE kombinere flere rabatkoder, og derved opnå en større rabat. Køb af gavekort bliver ikke inkluderet i den totalte købssum og kan derfor ikke benyttes, til at opnå rabat ved minimumskøb.

Hvis du under et særtilbud, skal benytte en særlig rabatkode for at opnå rabat, er det vigtig, at du benytter rabatkoden i gavekortfeltet, som du finder i indkøbskurven. Når rabatkoden er benyttet i gavekortfeltet, vil rabatten automatisk blive fratrukker beløbet. Hvis rabatkoden IKKE benyttes i gavekortfeltet, vil du ikke opnå rabat på dit køb.

Ved returnering af produkter hvor en voucher er benytter, vil beløbet bliver refunderet, minus den procentedel rabatten udgør. Eks. Hvis du køber for 500 kr og får 100 kr i rabat, svarende til 20%, vil du få refunderet varens købspris minus 20%.

---------------------------------------------------------------

Øvrigt

Der tages forbehold for udsolgte varer og trykfejl. Under udsalg og særtilbud kan det forekomme, at en eller flere vare er solgt, da varen er reserveret i anden købers indkøbskurv.

Har du købt en varer hos os, som efterfølgende bliver sat ned, får du IKKE differencen tilbage. Det samme gør sig gældene ved særtilbud.

Da farverne du ser på shoppen, afhænger af skærminstillingerne på din enhed, kan vi ikke garantere, at din skærm viser den akkurate farve af produktet. Dette skyldes at skærminstillingerne er individuelle for alle enheder, og derfor kan farverne på det produkt du modtager, variere en smule fra det billede du ser her på shoppen. Dog vil farven altid ligge meget tæt op af farven på billedet. Vi bestræber os altid på tydeligt, at gengive farven på billedet. Husk også, at vi alle ser farver forskelligt.